onsdag den 27. marts 2013

Ugens vejning (: uge 14

JUHUUUUU!!!!
Jeg havde tabt mig 1,4 kg til vejning igår. Jeg er SÅ glad :) Så nu har jeg nået 23,9 kg ialt.

Mit medlemskab hos De Danske Vægtkonsulenter stopper desværre d. 9/4 - 13. MEN min kære mormor har snakket om at hun gerne vil betale for 3 mdr. til.Det ville jo være helt perfekt.

Jeg har gået og tænkt lidt over hvor meget jeg gerne vil tabe mig mere, inden jeg starter på vægtkonsulenternes stabiliseringsprogram - Jeg ved ikke mere om det end at det er et program hvor man skal holde vægten stille og man kan komme og blive vejet. Der er nok også en madplan man skal følge.

Egentlig vil jeg gerne tabe mig 15 kg. til. Men jeg tror at jeg vil se hvor langt jeg når inden jeg skal på stabiliseringsprogrammet .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar