tirsdag den 2. april 2013

DDV uge 15

Idag blev det til -0,8 kg. Så nu vejer jeg 69,8kg.
Det er ret stort, så lidt har jeg ikke vejet siden jeg startede på julemærkehjemmet :D
Jeg har også betalt for at gå hos DDV indtil september. Mit mål er at tabe mig minimum 10kg til, og hvis jeg når det vil jeg gerne tabe 15 kg til. Så jeg håber jeg når det :-)

Det skal lige siges at jeg er kun 1,47 høj. Da jeg havde tabt mig efter julemærkehjemmet kom jeg ned på hele 55kg og det er min store drøm at komme ned på den samme vægt.
Men jeg tager det stille og roligt, som jeg har skrevet før handler det for mig ikke om at tabe mig hurtigt og meget men i stedet vil jeg ha at det går stille og roligt så jeg lærer at leve med min nye livsstil :-)

Men jeg var overrasket over at jeg overhovedet havde tabt mig i den her uge:
Jeg har været ude og spise med en veninde og til fødselsdag. Til fødselsdagen blev der serveret pandekager til dessert og jeg tillod mig at tage en pandekage med DDV is til.

DDV har lavet nogle lækre slanke produkter bla is, sødemiddel, kakaopulver, chokolade mousse. Det smager rigtig godt og er et godt alternativ hvis du som mig har en stor sød tand :-)
Hos DDV's kostprogram tæller de her produkter som ekstra krydser (du må få 3 krydser om dagen) og deres produkter indeholder gerne ekstra krydser for 3 dage. Så det er ikke helt sukkerfrit, så når jeg er sliksulten holder jeg mig gerne til mine knækbrød med mørk pålægschokolade :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar