tirsdag den 19. marts 2013

Ugens vejning (: UGE 13

Øv bøøøv!

Jeg havde kun tabt mig 200g. til vejning ..
Men jeg havde ikke forventet andet.

Jeg havde været til familie spisning både fredag og søndag og der blev serveret både kager og fed mad med sovs og kartofler. Den værste har nok været søndag til min mors fødselsdag; Hun ville servere flødeskumskager og kartoffelkager - mmmmmh det er jo slet ikke til at stå for.
Jeg havde besluttet at jeg gerne måtte smage lidt, men at jeg skulle huske mig selv på at holde igen.
Heldigvis sad min mormor ved siden af mig og kunne "holde mig i ørene" - så vi bestemte os for at dele noget af kagerne.Men en bid blev til to, to blev til tre og selvom jeg ikke synes jeg spiste ret meget, har det været for meget i forhold til hvad jeg havde "optjent" med træning.

Men for mig er det også vigtigt at man kan give sig selv lov til at nyde en fødselsdag uden at skulle tænke for meget på sin kur - forstået på den måde at man (hvis man selvfølgelig er standhaftig) kan tillade sig selv at smage lidt på det der bliver serveret. Et godt trick er også at spise en masse gulerødder, eller noget mellemmåltid inden, så man ikke ligefrem overfalder kagebordet. (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar