søndag den 10. marts 2013

VELKOMMEN!

VELKOMMEN! 
Til min blog: KampenModKiloerne

Jeg hedder Marie, jeg er 24 år og ved hvad det vil sige at skulle tabe sig. Jeg har prøvet adskillige slankekure, gået til diætist, læger, julemærkehjem, nupo-pulver, og alt sammen uden større resultat.

Men for et halvt år siden valgte jeg igen at gøre et forsøg på at smide de ekstra kilo. Jeg begyndte hos De Danske Vægtkonsulenter for 2. gang og det har ændret mit liv for altid. Nu har jeg gået der et halvt år og smidt 20kg. Det har gjort min hverdag meget lettere, og jeg er et meget gladere menneske med mere overskud i hverdagen. 

Jeg vil rigtig gerne bruge den her blog til at dele ud af mine erfaringer og måske inspirere og hjælpe andre til at ændre deres livsstil. Jeg vil  komme med gode råd og tips til hvordan jeg har tabt mig, komme med ideer til hvordan man kan gøre hverdagen lettere, og skrive hvordan det går med min egen kur (:

I er velkomne til at komme med spørgsmål, kommentarer eller ideer til opskrifter, gode råd m.m.  
 

1 kommentar:

  1. Super blog smukke <3 Det er en super fantastisk ide og glæder mig til at læse mere :)

    SvarSlet