tirsdag den 12. marts 2013

Ugens vejning - uge 12

Juhuuu, idag havde jeg tabt mig 1kg til vejning (: ... Jeg er SÅ glad! Så ialt er jeg oppe på 22,3 kg.

.::
Jeg blev helt overrasket, jeg har nemlig ikke været så effektiv i den her uge hverken med træning eller med at lave mad. Jeg er i øjeblikket i praktik, så det er ikke det store overskud jeg har til at stå og lave lækker sund mad. Så som regel varmer jeg noget tomatsuppe i mikroovnen, og jeg har kun gulerødder og en appelsin med til frokost. Det irriterer mig tit, og om aften kan jeg godt gå lidt "sukkerkold", så der ryger tit nogle knækbrød med pålægschokolade. På DDV må man godt spise 30g. brød om dagen og 15 g. pålægschokolade, men som regel kan jeg godt spise mere end det.

Så det var dejligt at vægten stadig går nedad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar