søndag den 28. april 2013

Ferie! :D

Så er jeg lige kommet hjem fra 4 dage i Berlin - skøn ferie (:
MEN ..

Jeg har ikke holdt mig tilbage - jeg har spist som det passede mig.
Jeg blev enig med mig selv om at jeg var på ferie og det skulle nydes fuldt ud.
Vi hyggede os og spiste ude hver dag, så jeg er spændt på hvad vægten siger til vejning imorgen.

Jeg synes at når man endelig er på ferie skal man også nyde det og gøre det man har lyst til
- ellers er det jo ikke ferie, så kunne man jo ligeså godt blive derhjemme.

Men nu ved jeg også hvorfor jeg har taget på imorgen, og jeg skal give den max gas til zumba de næste dage så jeg kan komme af med de ekstra kilo. Jeg er begyndt at skrue op for træningen så jeg istedet for 3 dage om ugen, nu tager til zumba 5-7 dage om ugen ..
Det gør jeg for at nå de sidste kilo inden jeg stopper hos vægtkonsulenterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar