onsdag den 21. maj 2014

zumba på julemærkehjemmet!

For nogle uger siden var jeg henne på julemærkehjemmet i Ølsted og undervise min første zumbatime.
Og HOLD NU K**** en oplevelse. Det var så ubeskriveligt først og fremmest at være der igen, jeg kunne lige så tydeligt huske tilbage på dengang jeg boede der.. Det var en oplevelse i sig selv.

Men ungerne var simpelthen så skide søde - de bød mig velkommen og havde utrolig mange spørgsmål både om zumba men også om da jeg selv boede der.

Lige inden timen skulle igang, var jeg mega nervøs. Og jeg lavede da også nogle fejl, men jeg grinte bare af det og dansede videre og alle ungerne kom over bagefter og fortalte at de synes det var mega sjovt og at de selv ville gå til zumba når de kom hjem igen... Og få af dem sagde at de selv ville være instruktører.

MISSION COMPLETE!!

Det var hele formålet med at komme derhen. Jeg ville have at de oplevede hvor sjovt zumba er og give dem inspiration til at finde en måde at få motion på som de kan lide :D

Det var den største oplevelse og jeg havde det største smil på læben på vej hjem. Jeg følte det var en kæmpe sejr for mig at overskride den grænse fra at stå på scenen med andre instruktører til to numre og til rent faktisk selv skulle forberede en hel times zumba. Det var fantastisk, det havde jeg slet ikke forestillet mig for 2 år og 30 kg siden. Jeg håber at det kan være med til at inspirere andre til at følge deres drømme, uanset hvor uoverskueligt og grænseoverskridende det er. Prøv det og er det ikke noget for dig, så kan du i det mindste sige at du HAR prøvet det. Og hvem ved? Det kan være det bliver den fedeste oplevelse :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar