tirsdag den 3. september 2013

Rygestop ! :D

BIM BAM BUM - Nu er jeg også stoppet med at ryge -_-
Jeg har været røgfri i 4 dage nu, og jeg synes godt nok det er hårdt.
Jeg har røget siden jeg var 14 og har været vant til at ryge ½-1 pakke om dagen.

For mig har rygning været en del af min identitet - der er noget status over at ryge.
Og jeg savner allermest hyggen omkring rygning, det der med at ryge sammen med andre i hyggeligt selskab. MEN ...

Jeg valgte at stoppe i forbindelse med bootcamp, for at gøre det lettere for mig selv at træne.
Jeg havde hørt at bootcamp er benhård træning og derfor tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne forsøge at stoppe med at ryge for at gøre min kondition bedre, og koncentrere mig mere om træningen ..

Jeg har før holdt op med at ryge i 4 mdr, så jeg er spændt på hvor længe det holder denne gang :P
Jeg har købt en elektrisk cigaret, og jeg synes den fungerer fantastisk! Bare at have noget at holde på og at der kommer røg ud føles som at ryge en helt almindelig cigaret - og så kan man få mange lækre smage til. Jeg bruger menthol smag, dejlig friskt! Kan bestemt anbefales :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar