onsdag den 5. juni 2013

DDV uge 23

JUHUUUUU - hele 700 gram havde jeg smidt til vejning igår. :-) 
Så nu har jeg tabt ialt 29,1 kg. Så nu er jeg nede på at veje 65,4 kg.

Det var meningen at jeg skulle gå hos vægtkonsulenterne indtil 2. September,
men de har lavet en fejl så jeg allerede skal stoppe 2. Juli.
- Så nu er jeg startet på deres stabiliserings program; det er ret spændende!
 Egentlig ville jeg gerne tabe mig 10kg til, men jeg er nødt til at prøve deres program så jeg kan få nogle redskaber til at holde vægten.

Jeg har ikke rigtig haft tid til at sætte mig ind i det endnu, men det handler om at spise mindre portioner til både frokost og aften og så har man 7 smileyer om ugen. Man får så lov til at spise nogle andre ting f.eks. lasagne. Hvis jeg vælger en dag at spise lasagne, har jeg brugt en smiley.
Man må godt samle smileyer sammen så man f.eks. bruger 3 smiley'er mandag, men så har man kun 4 tilbage resten af ugen.

Men jeg blev positivt overrasket igår:
- Jeg fik målt min fedtprocent, og den ligger inden for normalen (Den ligger på 26 og normalen er på 21-36). Det er jo helt fantastisk at få af vide.
- Min Metabolsk alder/Metabolic age (Det er når man lægger fedtprocent og muskelmasse sammen, så kan man regne ud  hvor gammel man svarer til at være, rent sundhedsmæssigt) ligger på 21, hvilket jeg også blev ret glad for. Jeg er 24 år, så det er da ikke dårligt at få af vide at man svarer til en 21 årig :D
-  Min BMI er stadig ret høj, (pga. min højde) og ifølge den skal jeg veje 47 kg, hvilket jeg egentlig ikke har lyst til. Jeg har stadig mit mål om at veje 55 kg.
 

Jeg glæder mig til at fortælle alt om stabiliseringsprogrammet:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar