torsdag den 27. juni 2013

Uge 26

ØVØVØVØV!
Jeg havde taget 700gram på til vejning i Tirsdags.

Nu har jeg kun en enkelt vejning tilbage inden jeg stopper hos vægtkonsulenterne, og jeg er mega nervøs for hvordan det kommer til at gå fremover..

Jeg synes det har været rart at have nogen at skulle stå til regnskab overfor. Det har fungeret rigtig godt for mig (for det meste) at komme hen og blive vejet en gang om ugen.
Jeg synes det giver lidt ekstra motivation at skulle derhen, fordi det er pinligt at have taget på.
Også i forhold til at det er min mormor der har været så sød at betale - så er det også rigtig pinligt at skulle ringe til hende og sige at det ikke gik så godt til vejning. Så det har motiveret mig meget at der er nogle der har haft forventninger til mit vægttab.

En af grundende til at jeg tog på, er at jeg spiste en halv pizza sandwich :( Det skal man åbenbart slet ikke gøre. Jeg tænkte med mig selv at nu var det rigtig længe siden, og nu skulle det altså være. Jeg synes også selv at jeg havde trænet meget i ugens løb, så jeg havde nok forventet at vægten bare ville stå stille.
Men NEJ! Sådan skulle det ikke være .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar