onsdag den 22. maj 2013

DDV uge 21

ØV ØV!
Jeg havde taget 200 gram på til vejning i tirsdags.
Jeg var godt nok deprimeret og jeg havde allermest lyst til at droppe det hele og bare sætte mig til at trøstespise.

Men ...
Det nytter jo ingenting!
Der vil altid komme dage hvor man tager på eller hvor vægten står stille, og det er netop her at udfordringen er at hive sig selv op på hesten igen.

Jeg har nok hyggespist lidt for meget i denne uge - både med popcorn og slik.
Så nu ved jeg at jeg skal sy min mund sammen og lade helt være med at købe det.

Problemet er at jeg er blevet lidt overmodig - vægten er gået nedad næsten hver uge og derfor har jeg tænkt at "Det skader nok ikke at smage en popfrit - jeg tog jo ikke på da jeg var på ferie".
Det er noget af det farligste at tænke. For det kan godt være at det er gået før at spise en enkelt popfrit.
MEN .. en popfrit + lidt popcorn + lidt slik = du tager på i vægt.

Så nu må jeg tage mig sammen og se om jeg ikke kan stoppe den onde cirkel inden vejning i næste uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar