onsdag den 15. januar 2014

Siden sidst - slankestudiet!

Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at jeg valgte at melde mig ind på slankestudiet.dk for 3-4 mdr. siden. Jeg har simpelthen lært så mange fantastiske ting, og det er blevet en vane at logge på hver dag..

På hjemmesiden er der 5 lektioner hvor man arbejder med forskellige ting, alle sammen med fokus på at lære at elske sin krop og være glad for sig selv.

Bl.a. er der en lektion der handler om at arbejde med ens energi - hvordan man vender negativ energi til positiv energi og hold da op hvor har lige den lektion ændret utrolig meget for mig.
Selvom man taber sig og får utrolig meget selvværd og selvtillid, vil der stadig være en del af en der er god til at fokusere på alt det negative ..  (Hvorfor har jeg så svært ved at styre min økonomi, hvorfor skal det være så besværligt at date, hvorfor kunne jeg ikke bare snart være færdig med min uddannelse? Nu er vægten steget igen - nu tager jeg sikkert alle 30kg på igen, Jeg burde holde op med at ryge)
I stedet for at tænke de negative tanker og lade dem dræne mig for energi, har jeg lært at lade tankerne flyve forbi. For det er kun tanker - det er ikke en del af nutiden. Tanker er ikke eksisterende, men desværre har tanker det med at styre vores liv og vores opfattelse af verden. 
Derfor har jeg lært mig selv at beskytte mig selv mod negative tanker ved at forestille mig en beskyttende bobbel/sky rundt om mig som holder al negativ energi ude og holder det positive tæt på mig.

Det og mange andre fantastiske ting lærer man på slankestudiet, samtidig med at man får coaching samtaler over telefonen, som virkelig er en uundværlig og fantastisk ting. Det er så dejligt at få vendt de daglige bekymringer/udfordringer, og blive holdt fast i lektionerne på hjemmesiden.

Jeg vil helt sikkert anbefale slankestudiet til alle mennesker, uanset om de er igang med en livsstilsændring eller ej. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar