torsdag den 12. september 2013

Bootcamp 2, uge

Nu er jeg nået til 2. uge af bootcamp ud af 5 uger ..
og NØJ HVOR HAR JEG ALDRIG OPLEVET SÅ HÅRD OG INTENS TRÆNING!

Der er virkelig knald på lige fra start til slut - UDEN pauser.
Det føles som militær træning, puha!

Lige når jeg er igang, føler jeg at jeg skal dø og jeg hader min træner.
Men .. når vi er færdige og strækker ud, bliver jeg glad for at jeg har gennemført endnu en dag :D

Vi har fået et nyt kostprogram vi skal følge mere eller mindre, og hold da op hvor er det langt fra det jeg plejer at spise fra vægtkonsulenterne - her skal man spise laks og grønt OM MORGENEN o_O
Jeg kan slet ikke klare tanken om sådan noget morgenmad - og jeg elsker normalt morgenmad.

Det er altid det første jeg tænker på når jeg vågner - morgenmad! Jeg spiser som regel ristet rugbrød med ost, bananpandekager, skyr eller havregryn. Så er der altså lang forskel fra at spise det til at skulle spise kød og grønt.

Men det må jeg jo øve mig på :D

Ellers kan jeg allerede mærke at træningen har hjulpet mig.
Vi har 5 øvelser vi laver herhjemme en gang om ugen:

10 sprællemænd
10 Burpees
10 squat
10 Plank jumps
10 Mountain climbers

De øvelser skal vi lave over 3 omgange, og tage tid hvor lang tid det tager.
Første uge tog det mig 5.45 minutter ..
Men i denne uge har det taget mig 4.40 minutter. Så jeg har allerede forbedret mig 1 minut! JUHU
Jeg har også forbedret min løbetid. Normalt er jeg 29 minutter om at løbe 3,5 km.
Igår kunne jeg gøre det på 27 minutter :D

Det er sådan nogle ting der giver selvtillid og motivation til at fortsætte..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar